Spring naar inhoud
logo
Gemeente
Amsterdam

West Begroot 2024 | Plannenarchief

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een plan indienen?

Dat kan online op deze website via de blauwe knop in de menubalk. Vraag hulp van vrienden, familieleden of buren als u dit lastig vindt. Of contact ons via 06 3919 5580.

Hoe verander ik mijn ingediende plan?

U kunt de tekst of foto van uw plan veranderen als de indienfase loopt. U moet hiervoor ingelogd zijn met het e-mailadres waarmee u uw plan heeft ingestuurd. Als u grote veranderingen in uw plan wilt maken, contact ons dan via westbegroot@amsterdam.nl.

Hoe kan ik mijn ingediende plan delen via social media?

Op uw planpagina vindt u rechts bovenaan de knop ‘Deel dit voorstel’. Hiermee kunt u deze delen via bijvoorbeeld Facebook, Twitter of e-mail. U kunt natuurlijk ook de hyperlink van uw planpagina kopiëren uit de adresbalk van uw browser en deze delen met buurtgenoten.

Hoe veilig is deze site?

De gemeente neemt beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te beperken.

Meer weten over privacy en beveiliging van persoonsgegevens? Lees dan onze privacyverklaring.

Waarom heb ik geen wachtwoord nodig om in te loggen?

Uit gebruiksvriendelijkheid werkt deze site zonder wachtwoorden. U hoeft geen wachtwoord te onthouden om toegang te hebben tot de site. Bovendien vinden wij het veel veiliger om geen wachtwoorden op te slaan van onze gebruikers. Op die manier kunnen wij de privacy het beste waarborgen.

Inloggen kan nu door via de knop ‘aanmelden’ direct rechts onder de menubalk uw e-mailadres in te vullen. U ontvangt dan een e-mail met een link waarop u kunt klikken (een zogeheten login-token), waarna u ingelogd bent. Dit hoeft u maar één keer te doen, want hierna blijft u bij elk volgend bezoek aan de site gewoon ingelogd!

Waarom is de inlog/registratielink maar 48 uur geldig?

Voor uw eigen veiligheid is de link in de ontvangen e-mail maar 48 uur geldig. Na registratie herkent onze server telkens wanneer u inlogt weer dat u het bent. Wel zo makkelijk!

Waar kan ik melden dat de site niet werkt?

Vervelend dat u problemen ondervindt met de site. We willen dit zo snel mogelijk oplossen. Mail naar westbegroot@amsterdam.nl. Vertel kort waar het mis gaat (welke stap in het proces) met, indien mogelijk, een screenshot van de foutmelding/de pagina. Vertel ook op welk apparaat dit gebeurt (computer, tablet of telefoon) en in welke internet browser (chrome, internet explorer, firefox, safari, etc). Hoe vollediger u uw probleem omschrijft, hoe sneller we u kunnen helpen.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?

Stuur ons een e-mail.

Login om verder te gaan

Hou mij op de hoogte




Geef mij een nieuwe code

Annuleren